Napi 15 perc gyakorlat otthon, és lapos lesz a hasad! Mutatjuk hogy csináld!

fooldal > Napi 15 perc gyakorlat otthon, és lapos lesz a hasad! Mutatjuk hogy csináld!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Napi 15 perc gyakorlat otthon, és lapos lesz a hasad! Mutatjuk hogy csináld!


2018/10/19
Sz.F.

Minden nő álma az, hogy lapos, és izmos hasa legyen, azonban azért, hogy ez valóra válhasson, tenni is kell érte. Ha nem szeretnél edzőterembe izzadni, végezd el otthon az alábbi gyakorlatokat!
 

Napi 15 perc gyakorlat otthon, és lapos lesz a hasad! Mutatjuk hogy csináld!

Nagyon egyszerű gyakorlatokat mutatunk, próbáld ki, és elégedett leszel az eredménnyel! Ha nem szereted a felüléseket, akkor ezeket a gyakorlatokat pont neked találták ki. Ezekkel a gyakorlatokkal erősítheted az alsó hasizmot, és a mély izmot, így végleg búcsút mondhatsz a lógó hasnak.

 



Melegíts be, majd hetente 4-5 alkalommal végezd el a gyakorlatokat, és máris laposabb lesz a hasad. Feküdj hanyatt, a tenyeret lefelé tartva tedd magad mellé a kezed, majd hasból próbáld felemelni mind a két lábad a képen látható szögig. Ezután engedd vissza, és ismételd meg a műveletet még 30-szor.

 

Feküdj oldalt, támaszkodj félkönyékre, majd a felső lábad emeld fel, és engedd vissza. 30-szor ismételd meg a műveletet mindkét oldalon. A biciklizés a combokat, és az alsó hasizmokat is erősíti. Most megtanulhatod, hogy kell szabályosan végezni a gyakorlatot, ahhoz, hogy a leghatékonyabb legyen. Feküdj hanyatt, az egyik lábad húzd fel, a másikat pedig tartsd a talajjal párhuzamosan. Közben mind a két karod tartsd mell magasságban kinyújtva. Egy percig biciklizz minél tempósabban.

 

A plank az egyik leghatékonyabb edzésforma, az össze izmodat erősíti. Feküdj hasra, majd vállszélességű támaszban tartsd meg magad a könyöködön. A tested párhuzamos legyen a talajjal, vigyázz arra, hogy ne emeld ki túlságosan, vagy lógasd le a feneked. 30-60 másodpercig próbáld kitartani a pózt.

 

A plankból kiindulva végezd el az oldalra kifordulós, felemelkedős gyakorlatot. Támaszkodj meg az egyik kiegyenesített karodon, a másikat tedd csípőre, majd menj vissza újra az alap-plankba. Mindkét oldalra végezd el 20-20-szor. További szuper gyakorlatokat találhatsz a Vitalzone.hu alakformálás rovatában! 

 







Kommentek

Még nincsnenk hozzászólások.

Kérjük jelentkezzen be, ha hozzá szeretne szólni


Legfrissebb cikkek


Évi orvoslátogatások – ezeket ne hagyd ki Te sem 2022-ben!
Valljuk be, mindenki örül, ha nem kell orvoshoz menni. Mégis, azt mondják, érdemes néha akkor is elmennünk orvoshoz, ha nem érzékeljük, hogy bármi problémánk lenne. Az ilyen alkalmakkal ugyanis megelőzhetünk, vagy időben megállíthatunk olyan betegségeket, amiket egyébként talán észre sem vennénk. Mostani cikkünkben megmutatjuk, mik azok az orvosi rutinkezelések, konzultéciók, amiket Neked sem érdemes kihagynod a következő évben!
Kirándulást tervezel? Erre érdemes elindulnod!
A tél megérkeztével az időjárás is kezd már hűvösebbé válni, mégis amennyiben szeretnénk kalandvágyunkat csillapítani, akadnak olyan helyek, melyeket meglátogathatunk – lássuk, merre érdemes ellátogatnod a Budai Várnegyedben!
A leggyakoribb sportsérülések és hatékony kezelésük
Sportolni nagyon egészséges, de sajnos a megerőltetés károkat is okozhat a szervezetben, amik ilyen-olyan sportsérülésekhez vezethetnek. Melyek a leggyakoribb sportsérülések, hogyan lehet őket felismerni, kezelni, megelőzni? Mutatjuk!